MENU

Služby

OBJEDNÁVKY

 

Objednávky zboží jsou přijímány přes eshop nebo e-mailem na adrese obchod@c-print.cz.

Objednávky servisních prací výhradně přes Objednávkový formulář.

 

Ceny logistických služeb v Kč Cena
Řezání rolí na požadovanou šířku 50 Kč/ks 
Formátování a balné 150 Kč
Zpracování objednávky do 3 000 Kč bez DPH 250 Kč
Doprava objednávky od 3 000 do 5 000 Kč bez DPH 150 Kč
Doprava objednávky nad 5 000 Kč bez DPH Zdarma
Doprava nadrozměrných zásilek po CZ Na dotaz
Doprava inkoustů EFI 350 Kč
Dobírka 50 Kč
   
Ceny logistických služeb v EUR Cena
Řezání rolí na požadovanou šířku 2 EUR/ks 
Formátování a balné 6 EUR
Zpracování objednávky do 200 EUR po SK 10 EUR
Doprava objednávky do 300 EUR po SK 8 EUR
Dopravné na objednávky nad 300 EUR po SK Zdarma
Doprava nadměrných zásilek po SK Na dotaz
Doprava inkoustů EFI 14 EUR
Dobírka EUR 2 EUR

 

Ceník služeb je platný od 22. 3. 2021. Uvedené ceny jsou bez DPH.

 

PŘEPRAVNÍ PODMÍNKY

 

VLASTNÍ ROZVOZ (Brno a okolí):

Objednané zboží Vám bude doručeno v co nejkratším čase, nejpozději však během následujícího pracovního dne.

 

SPEDIČNÍ ROZVOZ ZÁSILEK zajištuje firma DPD (mimo inkoustů EFI)

Zboží objednané do 14.00 bude dodáno zpravidla do 24 hodin. U objednávek přijatých po 14.00 dochází k jednodennímu zpoždění dodání.

 

SPEDIČNÍ ROZVOZ NADROZMĚRNÝCH ZÁSILEK a INKOUSTŮ EFI zajištuje firma DHL

Zboží objednané do 12.00 bude dodáno zpravidla do 48 hodin. U objednávek přijatých po 12.00 dochází k jednodennímu zpoždění dodání.

 

 

SKLAD

 

Osobní odběr zboží ve skladě je možný pouze po předchozí domluvě.

 

Adresa: Provazníkova 994/59, 610 00 Brno (bývalý areál NERA)

Otevírací doba: 9.00 - 16.00 hod.

 

 

REKLAMACE

 

Jsme si vědomi toho, že vyřizování reklamace je pro zákazníka nepříjemná záležitost. Společnost COMIMPEX PRINT se vždy snaží proces reklamace vyřídit v co nejkratší možné době.

 

Pro zjednodušení postupu reklamace prosím vyplňte tento Reklamační protokol. Postupujte následně:

  1. Vyplňte Reklamační protokol, který obsahuje všechny důležité informace potřebné k vyřízení reklamace. Do protokolu popište závadu co nejpodrobněji, doplňte fotografie, videa, apod.
  2. Vyplněný protokol je třeba vytisknout, podepsat a orazítkovat.
  3. Po domluvě s Vaším obchodním zástupcem, Reklamační protokol společně s reklamovaným materiálem nebo vzorky materiálu, zašlete na adresu skladu v Brně: COMIMPEX PRINT s.r.o., Provazníkova 994/59, 610 00 Brno
  4. Reklamační protokol zároveň zašlete i na emailovou adresu obchod@c-print.cz, kam lze zaslat i foto nebo video dokumentaci.
  5. Pokud bude zboží zasláno bez Reklamačního protokolu, nebude reklamace řešena.
  6. Na základě informací, fotografií a videí zaslaných prostřednictvím pošty nebo emailu uvedených v protokolu, bude reklamace odborně posouzena a postoupena k výrobci reklamovaného zboží.
  7. Oprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, který vydá své písemné stanovisko.
  8. O výsledku reklamace Vás budeme informovat prostřednictvím emailu do 60 dnů od přijetí správně vyplněného Reklamačního protokolu.
  9. V případě dotazů a nejasností čí průběhu reklamace, neváhejte kontaktovat svého obchodního konzultanta.

 

COMIMPEX PRINT s.r.o.


Haškova 153/17
638 00 Brno - Lesná

» GDPR

COMIMPEX spol. s r.o.


Informační, komunikační a
zabezpečovací technologie

» www.comimpex.cz