28.04.2020
V rámci zkvalitňování servisních služeb našim zákazníkům, přinášíme změny a spouštíme s platností od 1. května 2020 nový systém příjmu požadavků na servis.
KORDINÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Zřídili jsme pozici koordinátor zákaznikcého servisu, který bude vyřizovat přijaté požadavky a udržovat se zákazníkem požadovanou komunikaci do doby uzavření servisního případu. Díky této týmové posile budeme schopni nabídnout rychlejší zpětnou vazbu na ohlášení závady a větší efetkivitu práce servisních techniků.
Na novém kontaktním telefonním čísle +420 604 255 447 budeme k dispozici každý pracovní den od 8:00-16:30.
SERVISNÍ OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ
Veškeré požadavky na servisní zásahy budou řešeny výhradně prostřednictvím objednávkového formuláře. Po odeslání požadavku získá zákazník ve velmi krátké době nezbytné informace o jeho dalším řešení a našem postupu.
V krajním případě je možné využít i zavedený e-mail: servis@c-print.cz.
Aktuální ceník servisních prací platný od 1. 5. 2020 najdete zde.
INFO ŠTÍTEK
Pro Vaše další pohodlí, budou všechny námi instalované technologie postupně označovány info štítkem s potřebnými rychlými kontakty na náš servis a objednávky spotřebního materiálu.
I přes současnou nestandardní a složitou situaci v oboru signmakingu, způsobenou pozastavením většiny aktivit v rámci vyhlášeného stavu nouze, pevně věříme, že se našim zákazníkům i nám podaří obchody a trh znovu probudit a společně vzniklou situaci úspěšně zvládnout.
Za kolektiv servisních techniků COMIMPEX PRINTU a s přáním pevného zdraví a optimismu do dalších dnů
Silvie Wagnerová
Vedoucí zákaznického servisu